دکتر احمدی نژاد به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام پیامی صادر کرد. متن پیام دکتر احمدی نژاد بدین شرح است:بسم الله الرحمن الرحیماللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیهسلام بر تو روزی که به امر الهی اعجاز گونه و در کمال زیبایی متولد شدی ، در گاهواره سخن گفتی و تجسم روح خدا در عالم شدی .سلام بر تو روزی که به رغم اراده سوء بدخواهان و به امر الهی به آسمان پرکشیدی و ذخیره شدی تا در روز موعود به یاری انسانها بشتابی .سلام بر تو روزی که به امر الهی باز می گردی تا انسان کامل و موعود امم (ع) را در برپایی توحید ، آزادی ، عدالت و عشق برای همه و در سراسر گیتی همراهی کنی.حضرت عیسی ابن مریم مسیح (ع) هدیه استثنایی خداوند مهربان به عالم بشری و تجلی حضرت حق در قامت بلند بنده صالح پروردگار و نفخه روح الهی در کالبد انسان ها است.او مظهر عبودیت و بندگی و نماد آزادی ، آزادگی و تبلور عشق به مردم ، خدمتگزاری و یاری محرومین و نیازمندان، مقابله با ظلم و دفاع از حقوق انسانها و طراوت نسیم بهاری است.به فرمان خداوند دانای حکیم از پیامبران ال بزرگداشت مولانا...
ما را در سایت بزرگداشت مولانا دنبال میکنید
برچسب: پیام نوروزی دکتر,دکتر احمدی پیام نور, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: سه شنبه 7 دی 1395 ساعت: 6:05